U gebruikt een oude browser!

Update uw browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu

Batavialand - Online tickets

1. Kies je ticketsoort

Ook als je al in het bezit bent van een entreebewijs, is het belangrijk dat wij weten dat je naar Batavialand komt. Je kunt je aanmelden met de optie ‘ik heb al een entreebewijs’. Deze optie is van toepassing als je:

  • In het bezit bent van een museumkaart
  • Vriend bent van Batavialand
  • In het bezit bent van een pionierspas (voor bewoners van Lelystad)
  • In het bezit van een combinatie ticket (Aviodrome of Orchideeënhoeve)
  • Al eerder een online ticket hebt gekocht zonder datum
  • Tickets hebt aangekocht bij derden (ticketveiling, vakantieveiling, loterijen of ANWB).

Neem zowel de online aanmelding, als het bestaande entreebewijs mee naar de kassa van Batavialand. Beide heb je nodig om toegang te krijgen tot Batavialand.

  • Selecteer je tickets
    Prijzen aan de deur
    Prijzen online
    Aantal
    Subtotaal
  • Volwassene Prijzen aan de deur: € 16,00 Prijzen online: € 15,00
    € 16,00
    € 15,00
  • Kind 4-12 jaar Prijzen aan de deur: € 8,50 Prijzen online: € 8,00
    € 8,50
    € 8,00
  • Kind 0-3 jaar € 0,00
     
    € 0,00
  • Gezinskaart Prijzen aan de deur: € 41,00 Prijzen online: € 38,50
    € 41,00
    € 38,50

    2 volwassenen en 2 kinderen (t/m 12 jaar)

  • Studenten Prijzen aan de deur: € 11,00 Prijzen online: € 10,00
    € 11,00
    € 10,00
  • Ik heb al een entreebewijs € 0,00
     
    € 0,00

    Ik heb al een entreebewijs’ is een aanmelding. Ga met deze aanmelding en je reeds aangekochte entreebewijs naar Batavialand.

  • Subtotaal: € 0,00
  • Ik heb een kortingscode
    Uw kortingscode is incorrect.
    Kortingscode: - € 0,00
  • Totaalprijs

Ticketsupport

Welkom op de supportpagina van Global Ticket. We helpen u graag met al uw ticketgerelateerde vragen en verzoeken!

Veelgestelde ticketvragen

Hieronder staan de meest gestelde vragen en antwoorden met betrekking tot tickets. Staat het antwoord op je vraag er toch niet bij, raadpleeg dan één van de opties onderaan deze pagina.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Maak dan gebruik van één van de onderstaande kanalen.

Hoe kunnen we je helpen?

Ik wil de datum en/of tijd van mijn ticket veranderen.

Voor het wijzigen van de datum en tijd van je ticket, neem contact op via WhatsApp:

WhatsApp support

Heeft u in de veelgestelde vragen uw antwoord niet gevonden en wilt u geen ticketwijziging aanvragen, klik dan hier

Voor urgente verzoeken kun je het beste contact met ons opnemen via WhatsApp. Onze telefoonlijn en ons emailadres hebben door de drukte rondom COVID-19 een significant langere wacht- en responstijd.

WhatsApp support

support@globalticket.nl +31 (0) 20 244 2877 (dagelijks bereikbaar tussen 10:00 en 16:00)

BEVESTIGING VERZENDEN VERZOEK

Weet je zeker dat je je verzoek om annulering van de bestelling en/of terugbetaling wilt indienen? Dit verzoek kan niet teruggedraaid worden. Verzoeken tot terugbetaling worden voorgelegd aan het museum of park. Zij bepalen vervolgens of je verzoek wordt goedgekeurd.

Let op: Tenzij specifiek in de opmerkingen aangegeven wordt uw gehele bestelling geannuleerd.

Wilt u het verzoek verzenden?